Bu Blogda Ara

14 Temmuz 2010 Çarşamba

Tasarımcılar için Jquery Kullanımı

Bölüm 1

Biraz zaman anlamsal biçimlendirme konusunda komik değilim. Gerçekten biçimlendirme ki sonradan değiştirmek isteyebilirsiniz içine görsel ipuçları koyarak sevmiyorum. Sen o küçük semboller bizim sonunda koymak ya da bir cümlenin, edebi semboller olarak biz bazen artık kullanmak başından biliyorum.

Örnek olarak, ben acı beni biçimlendirme içine etiket metninin sonunda iki nokta üst üste gömmek zorunda bir form oluşturarak değilim. Biz neden bunu biliyor, bu yüzden bizim giriş kutusuna bir tür var "" daha önce, kullanıcının görünüm yapmayı durdurmak sadece biraz daha temiz ve daha kolay göze. bir tire veya virgül ile kolon değiştirebilirsiniz eğer ve burnundan solumak biz mark-up tüm sayfaları ve bir arama yapıyor ve üzerindeki yerini içine bu görsel ipuçları gömülü çünkü o zaman tabii ki müşteri bizi soruyor Bütün bir site kolon biraz vurmak olabilir ve kez en iyi özledim.
[Değiştir]
kurtarmak için CSS?

W3C gelen o düşünceli millet bize "en güzel sözde sınıfları: before" ve verdik ": sonra" biz eklemek veya önce veya bir elemanın sonra içerik prepend kullanabilirsiniz. Ama bu gerçekten yararlı araçlar Internet Explorer yer olmadığını anlar olabilir. Peki ne yapacağız?
[Değiştir]
JavaScript deneyin?

Hayır, ben bir tasarımcıyım. Ben alamadım, o çirkin, o erişilebilir değil, kötü kullanım için ve benim sayfa kabartmak gerekir. Hmm .... OK.
[Değiştir]
Efsanevi widget

Diyelim bir dakika orada biz biçimlendirme içine koyabilirsiniz bu efsanevi widget thingy's için rol. Bu çok kolay bir şekilde bizim bir programlama wiz olmak zorunda kalmadan akıllıca şeyler her türlü yapacak ve bizim güzel temiz biçimlendirme zarar vermez. Let's de bizim efsanevi widget thingy şuna benzer varsayalım: